Šola v naravi Bohinj

1. dan 

Letošnje šole v naravi v Bohinju se udeležuje 40 učencev 8. razreda. Po uvodni predstavitvi doma smo se namestili v sobah in pojedli kosilo. Po kosilu so se učenci razvrstili v dve skupini.  Prva skupina je spoznavala geografske značilnosti Triglavskega narodnega parka, druga skupina pa se je preizkusila v lokostrelskih veščinah. Dan smo zaključili s kratkim, večernim pohodom s svetilkami. Utrujeni smo se vrnili v topel dom in se pripravili na spanje. Letošnje šole v naravi v Bohinju se udeležuje 40 učencev 8. razreda. Po uvodni predstavitvi doma smo se namestili v sobah in pojedli kosilo. Po kosilu so se učenci razvrstili v dve skupini. Prva skupina je spoznavala geografske značilnosti Triglavskega narodnega parka, druga skupina pa se je preizkusila v lokostrelskih veščinah. Dan smo zaključili s kratkim, večernim pohodom s svetilkami. Utrujeni smo se vrnili v topel dom in se pripravili na spanje.

2. dan 

Po mirni noči smo nov dan začeli z jutranjo rekreacijo ob mirnem Bohinjskem jezeru. Želodčki so nam že dobro krulili in edina možna pomiritev je bil obilen zajtrk. Po zajtrku se je ena skupina peš odpravila na ogled Planšarskega muzeja, kjer so učenci spoznali kdo so planšarji in kaj so počeli. Druga skupina je obnovila svoje znanje uporabe kompasa in se kasneje preizkusila tudi na terenu. Po toplem kosilu je bil čas za težko pričakovan počitek. V popoldanskem času se je ena skupina podala spoznavati geografske značilnosti Triglavskega narodnega parka, druga skupina je čas preživljala ob igranju družabnih iger in namiznega tenisa. Zvečer smo skupaj z učenci koroške osnovne šole odigrali družabno igro Activity, se ob tem srčno nasmejali in tako zaključili dan. 

3. dan 

Danes je otroke in učitelje obiskal Miklavž in vsakemu pustil darilce. Dopoldan smo bili ponovno aktivni. Ena skupina se je urila v orientaciji po okoliškem gozdu, druga pa iz kanujev raziskovala lepote Bohinjskega jezera. Raziskovanje so nam popestrile štiri račke Oreo, Jožefa, Bob in Dori. Po kosilu je sledil vedno popularen prosti čas, ki je prehitro minil, saj so nas že čakale popoldanske dejavnosti. Veslači so spretno drseli po jezeru in med sabo tekmovali. Igralci so se zabavali ob igranju namiznega tenisa in iger. Večer so učenci  obeh šol preživeli skupaj, med drugim so se  zavrteli tudi v ritmih polke.

 4. dan 

Svoj zadnji polni dan smo preživeli razgibano. Dopoldne smo raziskovali Bohinjsko jezero, kjer smo opravili številne meritve. Merili smo kislost, temperaturo in motnost jezera. Vzeli smo tudi vzorce, ki smo  jih opazovali pod mikroskopom. Med tem je druga skupina obiskala že znani Planšarski muzej. Popoldne smo ponovno veslali bo Bohinjskem jezeru in merili moči v lokostrelstvu. Po dejavnostih je sledila degustacija bohinjskega ementalca. Zvečer je sledil cirkus, kjer nam je eden od učiteljev CŠOD–ja prikazal uporabo različnih cirkuških pripomočkov: žonglerskih žogic, kegljev, obročev, monokolesa in še mnogih drugih. Učenci so se lahko tudi sami poigrali z njimi. Sledile so še zadnje priprave na spanje. 

5. dan 

Zbudili smo se v megleno jutro, spakirali kovčke in še zadnjič odšli na zajtrk. Po zajtrku smo spraznili sobe in se podali na pot proti slapu Savica, ki nas je pričakal v megli. Sledil je povratek v dom, kjer smo se okrepčali s kosilom in zaključili šolo v naravi s podelitvijo priznanj.